dubbelpass

ja red ju smulan idag och det blev paddocken hör och häpna men så blev det haha ! ne men dom grävde i skogen sen var de så längesen jag red i paddocken .
men det gick bra tränade på det jag alltid gjort i skogen med att hon ska va lätt för skänkeln och handen och så. så gjorde lite skänkelvikning öppna för att få henne mer lös llr vad man säger ;) men hon var mycket skönare att rida i paddocken än i skogen faktiskt hon koncentrerade sig mycket bättre tyckte jag ;)
det blev dubbelpass också fick även rida på Bamse en hingst därute riktigt snäll var han ''stor'' Stina longreade och jag satt på vi galopperade även lite sen gjorde han ngt så ja tror han bockade eller så var det för att det var fel galopp haha men bra gick det iaf ;)
2 utav hingstarna därute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0