Från Ridningen igår !

som linnea berättade hade vi temporidning igår och det gick kalas bra , kan ju inte gå så dåligt när man inte kräver någonting utav hästen mer än att springa right ?

men iaf så red vi fram på slingan några varv i både skritt och trav sen när det var vårans grupps tur så galoppera vi lite fram lite i paddocken sedan började vi med att galoppera på 350 meters bana , och det gick bra men kan ju säga att jag och ladymary vill gärna springa alldeles för fort haha :o men ajaa så dom första gångerna så hann vi runt på typ halva tiden och vi hade 1 minut på oss , så fick hålla in henne hur mycket som helst och det gillade hn inte eftersom hon ville springa fort haha söt häst :D sen så tyckte hon de var så roligt så hon började bocka och halvstegrade lite , gaaaashh älskar den hästen jag själv tycker det är super kul när hon gör så :D

sen så på 450 meter så red vi för sakta :o tro de llr ej men så var det , men sen så satte vi den med en rätt så jämnt tempo och fick bara 3 sekunder för mycket alltså 1minut och 3sekunder . så jag är nöjd över igår både jag och Ladymary hade roligt och hon var super i båda sidorna när jag red fram ! :D



bild från terräng''mini''tävling

//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0