Hiss&Diss

satt och kollade igenom lite schabrak och hittade ungefär 3 likadana schabrak fast olika märken då ;) vilket tycker ni är snyggast och skulle helst vilja köpa ??  ska även skriva min egna åsikt men vill gärna höra eran oxå !
HV-POLO



LAMICELL



FRÅN HÖÖKS




okej jag skulle aldrig i hela mitt liv köpa HVPOLOS så himla fult ne usch det är gräsligt verkligen !

ochLamicells skulle jag lungt kunna köpa enligt mejj tycker jag det är skitsnyggt älskar lite udda saker och tyget eller materialet på denna är as häftigt så jaa pengarna skulle lungt vara värda det !

och även hööks skulle jag kunna köpa riktgit snyggt det med och det finns även som dressyrschabrak men kan inte bestämma mejj omm det är snyggare än lamicells tycker nästan dom är lika snygga båda 2 ;)

// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0