Idol, Bj och Elin :)

Sitter hemma hos pappa med elin. Nu ser vi på Idol och sitter vid varsin dator typ. Vi har käkat pizza och haft det gött, köpt BJ glass som vanligt haha :)

Red idag fast att jag inte hadde tänkt det. Men vi hade  iallafall typ temporidning. Red fram ute på slingan tillsammans med Matilda på Noblesse. Sen gick vi upp till paddocken och började. Först red vi 300m och sedan på 400m. På 300m red jag för fort och på 400m red jag för långsamnt. Han skötte sig jätte bra, men han brallade ut lite ibland och gasade på som in i h*lvete verkligen.

Ska iallafall köpa ett bett som är mindre (då det han har nu, är för stort) och kanske ett lite skarpare bett. Som jag kan ha när jag rider ut och kanske i hoppningen. För det är liksom då han drar och blir jätte stark. Men ah ska iallafall köpa ett mindre.

Men ska ta och kolla lite på tv och kanske käka lite glass :)
Hörs sen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0