min dag

Dagen då, sov länge och då blev det knas och så :)
Sen hade jag ju middagen i stallet vi halv3 så cyklade hemmifrån vid 2tiden. Släppte in alla hästar och träffade amanda. Så snackade med henne och fixade allt med Bobby.

Sen runt halv5 tiden så skrittade jag och elin på bobby och amanda på Jordgubbe ut barbacka till ett gärde och alla sommarhagar längst bort. Först tog Amanda massa med fina höstbilder på mig och Bobby sen fick Elin ta över kameran och leka fotograf och hon tog massor med bilder.

Sen när vi var klara efter typ 1 1/2 timme så duschade jag och elin bobby och LM. Putsade alla saker eftersom allt var skitigt.

SKa kolla på en film nu så bloggar mer sen, ska göra tidinställda också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0