Om ridpasset

hejjsan ! som linnéa sa så kan ju inte hon svara på kommentarer men det har ju jag gjort nu och om det är ngt mer så fråga gärna det i våran frågestund här på bloggen , ja ska lägga upp länken till den oxå så ni enkelt hittar den ;)
men iaf ridpasset då , jag red bara smulan idag eftersom det skulle bli så sent annars ;) men det gick bra det var lite mörkt när vi red eftersom jag hjälpte både ebba och stina med unghingstarna. men det gick bra trots det och vi red på grusvägen bara. ja gjorde lite öppnor slutor och tagen bakdel så hon fick böja lite på sig så hon inte skulle bli stel och så.

ja det var typ allt om det idag och imorgon taggar vi för hoppning med LadyMary var sjuukt längesen nu åsen ska jag leta lite tävlingar oxå ! :D



// ELIN


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Varsågod och tack !:)

2011-10-17 @ 22:02:25
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0