stallet idag

sådär nu kan jag blogga ,

jag och linnea hade ju stallet idag och man var ganska trött när man skulle stiga upp har ju bara sovit 4a timmar :o haha men det gick bra försov mejj lite så pappa fick skjutsa ut mejj. förövrigt gick det bra faktiskt i stallet alltså , vi hade lite dötid men de spenderades bra .

red även lite på bobby idag de gick väll bra och vi tog några skutt , sen så fick linnea ta över så var jag ''instruktören'' och det gick bra för även dom , mer får linnea berätta ;)

jaa finns inte så mycket mer att säga över dagen faktiskt ;) jag ska försöka lägga upp hingstvideon oxå innan jag somnar så ska greja med det nu och även flytta över massa bilder till denna saken;)



//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0