the refresh

gööött klar med matten nu iaf haha jag gjorde fel uppgifter så har gjort 2 stycken men ajaa dom gick fort iaf :D

red smulan idag med förretsten och eftersom både jag och ebba var sjuukt trötta så blev det skogen idag oxå men de var ju perfekt väder för det oxå ! :D det fick bli säby rundan mycket trevlig och lagom runda , blev lite trav och galopp och skritt då . men hon skötte sig fint och det var inga större problem faktiskt ;) finns inte mer att säga om ridpasset ;) sen så borstade jag fölisarna lite eftersom dom ska visas om de var imorrn eller på onsdag :O .

nu ska jag fortsätta lyssna på musik och snart sova för är as trött ! men ska blogga lite till  ;)

 

Får bli en bild på LadyMary  ;)

//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0