Smulans Ridpass+Bilder

så ridningen då , jag red smulan som jag nästan brukar vid detta laget men inte gör det mejj ngt för hon är så himla mysig att rida tycker jag !
men vi klättrade .lite idag och det blev mest skritt och i varje nerförsbacke så gjorde jag halt och stod stilla i några sekunder , och jag försökte även få henne så rak som möjligt och det tycker jag att jag lyckades med faktiskt ;)
jag red ut själv idag faktiskt och det var så himla skönt , speciellt efter en sådan här jobbig dag med massa prov och läxförhör och stress så var det riktigt skönt att komma ut själv på hästryggen och bara koppla bort allt och tänka på annat as skönt , kan faktiskt medge att jag nästan hellre föredrar att rida ut själv men visst är det roligt med sällskap ibland !
tog även lite bilder när jag red och när jag tog in henne tänkte visa er dom ;)
//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0