friends

vet ni? jag tänker ofta på livet och hur jag har det och allt sånt. Visst har jag kommit fram till att jag har det bättre än många, men det finns även många som har det bättre än mig.

Jag vet inte vad jag vill ha ut av detta inlägg men vill bara skriva av mig allt. Så detta inlägg kommer handla om  allt möjligt som jag bara vill få ur mig.

Asså jag blir så jävla sur på er. Ni fattar ju fan inte vad ni gör mot alla. Iallafall inte du! du hatar ju folk som gör det, och så gör du det själv. Sen så fort om jag säger något skämt så blir du sur, men om du säger samma sak till mig blir ju liksom inte jag sur! Asså jag skiter la i er. Jag har mina vänner!  och håller hårt i dom. Dom fattar ju iallafall allt jag menar och vi har jätte roligt.

Jag vill så jävla mycket, men det blir för mycket för mig! jag vet liksom inte hur jag ska få in allt i huvudet och klara mig! allt blir för mycket för mig. Jag behöver komma bort och tänka på annat ett tag och sen åter gå till detta "normala" liv. Det liksom saknar något i mig, det är något som fattas och jag vet precis vad!

asså jag är precis som jag är. låt mig va för f*n. Jag ser ut som jag gör, är som jag är, låt mig va! sluta reta alla mina kompisar, för du är ju inte min vän längre efter allt skit du gjort. du har fått mig många gånger att bara vilja gå där ifrån, slå dig hårt så att du fattar hur ont det gör när du säger sånt, ibland vill jag faktiskt dö.

som sagt jag vet inte vad jag vill få ut mig av detta inlägg. men hoppas ni förstår att det kan vara skönt att bara skriva av sig!

Jag har mina vänner, och jag håller hårt i dom för att dom inte ska försvinna. Jag har redan förlorat en, och har förlorat en men vi är väldigt bra kompisar igen! Ingen namn nämns, men ni vet antagligen vilka ni är.

Jag har väldigt lätt att få kompisar genom internet, och självklart har jag träffat alla någon gång. Eller ah det finns 1 person vi har inte träffas men vi komer göra det under GHS. Jag litar mer på dom som bor längre bort eller inte går på samma skola. jag har lättare att umgås med dom och vara mig själv. Allt blir så mycket bättre.
Jag har även svårt till dom flesta att säga hur jag känner, men ibland ramlar allt bara ur min mun. Det finns en som jag verkligen kan säga allt till och vi pratar om allt. Jobbiga saker, roliga saker, knäppa saker och ja allt man kan prata om! 

E, M, C, E och några fler tack för allt verkligen! ♥  (kom ihåg det var inte alla!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0