åååhh älskar ljudet !

tjeenare , ville säga att jag lever och ligger just nu och lyssnar på kass musik men ska byta snart ;) ja som sagt hann jag ju inte blogga så myclet innan jag åkte men sånt händer , iaf så gick de super idag Red smulan och hon var som vanligt pigg och glad och framåt och mjuk och fin många OCH där kände jag (a) .
Men red ut i skogen med Elin M eftersom hennes häst skulle gå lite hårdare den med så red halva snapen rundan riktigt härligt var de blev lite blandat galopp trav och skritt och hon skötte sig riktrigt bra , de var väll ngn stock och pinne som var suuuper läskiga men annatrs inget !
blev inte så mycket kort och inget på smulan men lyckades få på hennes söööta föl Musse istället liten söt nyfiket föl de där haha ;) skulle ju även ge dom mat och satt och vänta tills dom ätit upp men råkade typ somna där en stund äslkar att lyssna på när hästarna äter låter så mysigt haha ! :)  eller vad säger ni samtycker ni inte ?



//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0