allt om ingenting idag

hejjsan nu är jag hemma från stallet llr ja har varit de ett tag nu men mår jätteilla så la mejj i sängen nu och tänkte blogga lite ;)  Och jag har bestämt att jag kommer blgga 100 % hästarhär och ni som vill läsa mitt liv utanför ''hästlivet'' kan läsa de på www.elinriggmyr.blogg.se . så bra då vet ni de ;) ska skriva om dessa 2 senaste dagarna ;)

hade ju som sagt stalljour idag med Emma , och förutom att jag försov mejj så gick de rätt bra de var ju miniclearround oxå så fick hjälpa till på den lite , men förövrigt så arbeta vi på bra och smidigt och blev klara rätt så snabbt , sen så fick vi vänta med att sopa och kratta de va så mycke folk överallt ;)
efter vi var klara och miniCR var klar så fick jag rida linneas ponny bobby och vi skulle ha ett ganska hårt dressyrpass men så blev de inte llr jo i början men sen så fanns de ju lite bommar och stöd framme så då blev de att vi byggde upp de så istället blev de hoppträning och de gick super tyckte jag vi hoppa 1m iaf ;)bilder +video kommer snart ;)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Så bra! :) Här är länken till bilden: http://ebbaeliassonn.blogg.se/images/2011/bildlank-kopiera-kopiera-kopiera-kopiera_165436418.jpg

2011-09-11 @ 22:15:15
URL: http://ebbaeliassonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0