Årselever 16 september

tjohoo nu har jag tid för bloggen igen ! börjar berätta om ridningen nu när jag ändå väntar på att mina naglar ska torka visar er senare hur de blev !

men iaf så longera vi idag och sitstränade så vi var 2 och 2 jag och Emma var tillsammans och vi hade Corint ;) jag började longera emma och de gick rätt bra faktiskt va ett tag sen man longera men de va inga svårigheter så oc vi gjorde olika balansövningar på hästryggen bland annat balanssits. vi tog även på oss en ögonbindel sen och gjorde om allt i skritt trav och galopp de var faktiskt riktigt roligt bara att han var otroooooligt skumpig haha ! så höll på att trilla av när jag hade ögonbindeln på mejj (a)

lägger upp Outfiten i ett annat inlägg ;)



hade ingen påCorint på datan så fick bli på mejj och ladymary <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0