Blåsigt värre

Hejjsan , har egentligen varit hemma ett tag nu men har hållt på och letat lite efter olika låtar och så ;) , jag hann verkligen inte blogga innan stallet ber så mycket om ursäkt för de men läxorna + skolan går faktiskt före utan utbildning -inget liv ;/ ajaa nog om vuxenpratet nu , efter historia uppgiften så åkte jag till stallet världens motvind hade jag oxå -.- men kom fram i tid sen så hade jag min barngrupp och de gick faktikt rätt bra tycker jag dom lyssna på mejj iaf positivt haha :D

sen så stanna jag och prata med erika en stund sen så kom linnea och då hängde jag med henne ut och gick ut med Bobby så vi snacka om precis allt möjligt verkligen skönt att kunna göra de och släppa allt och gå vidare liksom , Nu ska jag duscha lyssna på musik och tvn + blogg sen sova enstund juste ja ja ska fixa mina naglar oxå mycket man ska göra om man är tjej och heter Elin ;)


Kommentarer
Postat av: Louise Brantsberg

ja fyy! Verkligen hemskt väder! >.< Inte så kul att rida då inte...

2011-09-15 @ 17:27:43
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0