Bobby 12 September

bestämnde mig för att rida i skogen på andra sidan vägen. Eftersom jag inte orkade ett dressyrpass och jag var allmänt ledsen/trött/sur. Men iallafall så gick det bra. Red inte hela runden eftersom hela tar ca2timmar och häflten ca1timme. Så red ungefär 30minuter där.

Han var pigg och ville helst bara springa fort, och gå i sin egna takt. Så jag fick verkligen jobba med att han skulle lyssna på mig och inte bestämma allt själv. Sen när vi kom tillbaka så red jag runt slingan. Och galopperade på lite mer, så att han kunde få springa lite snabbare.

Imorgon är det hoppträning :D


Flora !

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja :D gaaah! vill träffa dig nu :D:D<3

2011-09-12 @ 21:17:00
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0