Den bästa lördagen (natten) på länge! :D

Kan säga att det har varit den bästa Lördagen (natten) på länge. Skönt folk, film och massa roligheter.

Men iallafall har varit hemma ett lite tag men är sjukt trött och håller på att somna. Ska hoppa in i duschen och sen slå på någon film. Och självklart blogga lite, göra något tidinställt och sånt :)

Hjälpte ju som sagt till på mini clear rounden, jag var dööö trött så jag var kanske allmänt dryg/sur där ett tag. Sen hade jag inga ridkläder på mig, så jag bestämnde mig för att dressyrtanten Elin fick rida Bobby. Han behöver gå ett riktigt hårt dressyrpass, men som sagt det blev inte den mest seriösaste dressyrträningen.

Det slutade med att elin fick hoppa upp mot 1m meter på honom, och jag var "tränare". Jag hoppade även upp lite och hoppade något skutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0