En häst är som en bästa kompis, alltid där för att stötta dig och att göra livet värt att leva.

Jag är hemma idag igen från skolan, då jag har jätte ont i halsen och det bara rinner ur näsan.

Igår i stallet fick jag låna ett exsem/flug täcke av Amanda. Tack igen, men ska bara låna det tills vi köpt ett eget med hals. Men iallafall fick jag mig några skratt igår, dels när amanda typ ramlade när hon skulle ta ner sadeln och när vi satte på bobby täcket jag fick låna. Grymt fult var det på honom, han ser jätte roligt ut. Ska ta kort så får ni se hur det ser ut :)

Idag kommer ju hovslagaren, eller han är där nu och skor Bobby. Sen ikväll ska jag kolla om Bobby blivit bättre. Får egentligen inte rida för mamma, men jag likom måste. Och hon förstog det när jag ska de, men om jag inte hittar någon som kan rida lite på honom, så rider jag :)


Kommentarer
Postat av: Amanda - Teamponnyn

Haha klant jag är kan man ju säga.. Usch, den färgen passar honom inte alls. Såå fuult! xD

2011-10-02 @ 18:10:15
URL: http://teamponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0