En häst är som en bästa kompis, alltid där för att stötta dig och att göra livet värt att leva.

Vaknade för en liten stund sen. Idag kommer ju även Elin börja blogga.

Idag så ska jag ut till stallet runt 1tiden och sen vid 5 kommer Elin. Då ska vi ner och köpa lite BJ glass och lite gott sen ska vi ha en liten filmkväll. Ska försöka uppdatera lite under någon film kanske eller precis efter en. Vi får se helt enkelt.

Sen ska iallafall Elin sova här, och imorgon ska hon ha stallet vid 7. Så får gå upp med henne och sen när hon åkt går jag och lägger mig en stund igen. Sen igen vid 9 tiden ska jag till stallet och hjälpa till på mini clear rounden i stallet.

Men ska äta lite och så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0