Glad Hest!

hemma från stallet. Kan säga att jag skulle verkligen inte ha ridit, fast jag red ju kanske bara 20minuter seriöst resten skrittade jag på lång tygel. Jag mår sämre och har jätte ont i halsen. Men ska vara hemma imorgon med, så då kan ju uppdatera lite iallafall :)

Kan ju även blogga från mobilen sen när jag är i skolan också. Gryyymt, då blire uppdatering (när jag har täckning).

Men den studen jag red seriöst, så fick han faktiskt bra. Grymt fin var han i slutet i traven, och i galoppen i ena varvet var grymt bra! Nöjd Linnéa, Glad hest. Matilda tyckte att jag skulle jobba mer skänkelvikningar, öppna, sluta och tagen bakdel och sånna saker så att han blir mer lös i sidorna :)

Men ska äta något, och krypa ner i sängen framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0