Har du tålamod så lär din häst det. Har du inget så låt din häst lära dig

Har varit hemma idag, för imorses mådde jag inget vidare så stannade hemma. Mår likadant nu men men.

Jag ska iallfall till stallet sen, mamma kör ut mig (så slipper jag cykla). Fixar allt som vanligt, hade tänkt gå ut och gå lite med honom idag. Sen så kommer äntligen hovslagaren imorgon, hoppas det blir bättre nu bara. Sen ska jag även mejla Idas Hästbod och kolla om dom har ett halstäcke som jag kan köpa.

Hade tänkt städa lite i skåpet igen, och göra om det igen :). Det behövs då jag har en sak som ska in, och det får inte plats nu. Så ska greja med det också. Kanske hinner putsa mina stövlar också. Men som sagt vi får se sen vad jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0