Jönköping hela dagen

Är hemma efter en lång dag. Var ju som sagt i Jönköping hela dagen. Åkte först till Charlies Häst och Hund. Hittade verkligen massa saker jag ville ha! Men jag fick ett par blåa JW brallor av mormor, och ett par rutiga ridbrallor av mamma och mamma köpte även ett medel till Bobby så manen ska växa. Sen köpte jag 2 st pannband, ett svart och ett silver. Sjukt nöjd med köpen faktiskt :)

Sen åkte vi vidare  mor Ikea, sjukt tråkigt verkligen men mamma ville dit. Sen åkte vi hem. Mamma körde mig till stallet så fixade jag allt och sen åkte jag hem igen. Och nu sitter jag här :)

Ska snart gå och duscha, men väntar på att mamma ska bli klar bara :)
Är fortfarande halvsjuk och känner mig sämre än förrut, men ska ändå till skolan imorgon för vi går bara till 12. Men vi får se hur jag mår på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0