Känn ingen sorg för mig!

Tjeeeeena, haha jag är på bra humör känner jag!!
Hoppas att ponnyn är det med.


men iallafall så ska jag åka ca halv, eller jag ska vara hos Karro då. Jag är rätt så taggad för att hoppa för matilda igen. hoppas jag kan hoppa lite högre, eftersom jag ska tävla 80,90 på clear rounden. Så jag kan känna hur han skötter sig innan lokalen :). Men det är ju liksom bara att fråga.


Asså jag är glad, ledsen, sur och allmänt trött egentligen. Hur fasen går det ihop, ändå är jag jätte glad. Lyssnar på deppmusik och halv gråter. Men är ändå så j*vla glad! Asså det är sjukt. Men ska byta om och så sen drar jag väl. Bloggar som vanligt ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: ja det e klart. Hade helt glömt bort de x)

Imorgon?

ja, det är mycket bättre i stallet än innan :)<3

2011-09-13 @ 20:50:29
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0