MIn dag + jag lever !!!

hejjsan och förl¨t för min otroligt dåliga uppdatering men idag har de varit fullt upp och jag har inte varit hemma på hela dagen har varit borta sen 8 imorses och kom hem nu typ så jaa hoppas ni förstår !

men iaf så har vi äntligen fått våra skoldatorer och den bloggar jag från nu lite ovanligt eftersom den är myyyycket större än min ROSA dator :D men den funkar bra nu iaf .

efter skolan s¨åkte jag hem till ebba så skulle vi ner till stan och fixa godis vi båda var enoooormt godissugna men så startade inte hennes moppe så vi fråga hennes granne som jobba på DPA men dom fick ta ner den till garaget så vi fick låna en annan konstig sak ;O så körde vi till hemmakväll sen så direkt ut till stallet för specialidrotten .

och där snackade vi lite om horsemanship och kollade även på en ''sitsfilm'' helt okej faktiskt sen fick vi läxa tills nästa vecka .

sen så var de ju hovclincen som vi skulle gå på och den var från  halv 7 till halv 8 så därför jag är hemma så sent ;)



// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0