RIDNINGEN

själva ridningen gick väll sådär faktiskt red smulan förövrigt och vi hoppade , eftersom vi kom lite sent så blev de lite stressigt , men vi hann.
vi hoppade en studs-kombination kanske 90 låg de sista på vet inte säkert , men de gick sådär var inte så följsam som jag ville och jag hittade inte flytet lika bra som jag gorde sist , men ajaa sådana dagar måste man ha för at de ska kunna gå bra . annars så skötte sig smulan bra de va bara jag som inte riktigt var med .

har inte kunnat fixa bilder så hennes föl får stå för bilden ;)




/ELIN

Kommentarer
Postat av: Alvida Heyne

Visst, kan ni skicka eran bild på mejlen? :)

2011-09-29 @ 21:16:08
URL: http://alvidaochalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0