Ridpasset igår på Bobby och brownie

Igår så hann jag aldrig blogga på kvällen, så gör det nu istället  :)

Jag och matilda (ridläraren) kom fram till att han inte var halt, men lite lång i hovarna/tårna. Så ska försöka fixa hovslagare så fort som möjligt så han kan få nya skor. Jag vill ju verkligen rida och sen tävla på söndag. Tomas kunde inte, han hade för mycket nu dom här dagarna. Så ska kolla med Conny istället.


Jag fick iallafall rida brownie istället på lektionen. Hon var grymt fin från början till slut. Hon var som vanligt väldigt pigg, och ville heslt bara springa på fort. men hon orkar ju inte så mycket än, så kan förstå henne att hon vill slippa jobba. men jag är sjukt nöjd över henne och mig. Jag att otroligt bra idag om man gämför med hur jag brukar sitta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0