Ridpasset

vi hade ju hoppning på träningen idag och de gick helt okej faktiskt. de har ju gått bättre men de har det typ jämt , men iaf så hoppa vi lite olika banan böjd linje ett litet vågplank och en annan linje ska rita upp dom olika övningarna så ni får se ;) jag träna mest på att få henne rak eftersom hon är otroligt ställd åt höger men de är för att jag håller i den tygeln mer och det gör jag utan att ag tänker på det faktiskt :o men jag är ju mycket starkare i den sidan så det går alltid lättare åt det hållet , men vi fick till det lite bättre mot slutet iaf och tillslut släppte jag höger tygeln och höll bara i vänster och hade vänster skänkeln på då gick det faktiskt mycket bättre :) blir tyvärr ingen bild blogg.se cepar :0 //ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0