Världens Bästa !

hejjsan förlåt för dålig uppdatering men jag har varit i stallet från 8 imorse tills 8 nu på kvällen så har inte haft tillgång till datan ;) men kanblogga nu ;)

de var ju som sagt tävling idag och den gick faktiskt kanon ! hoppa80+80  och första rundan så gick de jättebra fram tills 4an då jag höll in henne för mycket och för länge så då rev hon en bom , men de var ju helt mitt fel så. sen så andra rundan gick super den med denna gången lät ja henne göra mer i hennes tempo och inte kontrollera henne för mycket och då kom vi runt felfritt !
hon kändes vääldigt trött nu de sista men trots de så gick det bra ;)
tog tyvärr inga kort då mamma glömde kameran hemma -.- men ska försöka ta lite nya kort ngn gång !



stannade kvar en stund i stallet och hjälpte till med att släppa in och ut hästarna + fodra sen så skulle vi duscha hästarna llr LM och Noblesse men både jag och matilda var för trötta så ska göra de ngn gång i veckan llr till helgen för hon ser ut som en grå gris just nu  ! , kollade även på när några hoppade och lite så , sen så åkte vi hem sjuuukt trött och ont i huvet , men innan jag somnar tänkte jag lägga upp tävlingsoutfiten ;)


//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0