tagga sportlov istället !

hejjsan ! som ni kanske märkt har bloggen legat nere ett tag men det är för att både jag och linnéa känner att stallet och skolan tar alldeles för mycket tid så lusten har försvunnit lite.
men båda som sagt rider 7 dagar i veckan och nivet ju själva hur lång tid stallarbete tar sen så läxor och prov på det , men som sagt vi går ju på lov om 2 dagar och min lust är tillbaka så jag tänkte göra en liten comeback på sportlovet ! :D så häng kvar
medans ni väntar kan ni ju alltid kolla min andra blogg där uppdtarera jag lite mer när skolan är igång ;) www.elinriggmyr.tumblr.com

Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Fin blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

2012-02-10 @ 16:51:56
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0