yeah

jätteroligt att ni kikar in här än. Som ni kanske vet så har både jag och elin väldigt mycket att göra, skolan, läxor, hästarna, tävlingar och mycket annat som ska hinnas med. Så vi hinner inte med bloggen direkt, och dessutom har jag tappat lusten lite till att blogga. Jag vet liksom inte vad jag ska skriva och är inne i den perioden som jag inte kommer på något alls att skriva om.
Om ni vill får ni gärna komma med bra förslag om vad jag kan blogga om eller vad ni vill veta om.
Bobby har gått jättebra senaste tiden och i onsdag så ramlade jag nämligen av för det blev ett misstag. Så jag kan knappt gå nu, men det börjar bli bättre. Igår fick jag inte rida, så han fick stå. Men idag ska jag försöka mig på att rida lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0