20111231

skriver om ridpasset från igår eftersom jag inte hann det då , red både bamse och russen och båda var lika snälla ! med bamse blev det att rida ner till sjön och där passade vi på att ta lite kort som jag tänkte lägga upp här så fort jag fört över dom, riktigt härligt väder var det kallt men helt vindstilla och solen lyste mysigt var det iaf !
med russen blev det klättring och han hade liiiite för bråttom neråt ibland och ville gäran springa men det ville inte riktigt jag, men han skötte sig och fick galoppera lite på hemvägen och det tyckte han var huuur kul som helst och ville allra helst springa om maya ! fast han gjorde däremot inga oväntade bocksprång vilket bamse gjorde :)

Kommentarer
Postat av: sara

vore kul om du la upp bilder på bamse och russen så man fick se hur dom ser ut osv. är det dina privathästar eller på vilket sätt? :)

2012-01-01 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0