20120110

åkte ut vid 12 ungefär , började med att rida Bamse ute i skogen med sara och stina. vi skulle ta en halvlång tur men den blev vääääldigt lång. red ner till snapen och sen tillbaka skulle hitta lite nya vägar men det blev en väg som vi redan visste om ;) men det gick bra och han skötte sig utmärkt bara 1 bockning men det var vid galoppskänkeln då gör han alltid minst ett bocksprång haha rätt söt är han ibland alltså !
sen så red jag även Matrisse det gick sådär red även först med henne ute i skogen och då blev hon mycket mjukare och lite mer samatbetsvillig, sen innan vi kom hem så började hon ge sig och i vissa stunder så gick hon utmärkt ! tror jag vet hur jag ska göra nu , får testa sig fram helt enkelt . men en sak som jag ska uppnå innan detta år är slut är att kunna rida den hästen riktgit bra , visst hon ser inte så svår ut men när man väl sitter på ryggen så är det en helt annan sak !
tyckte den var lite charmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0