20120117

sådär nu är man hemma från stallet , blev en del läxor gjorde inann ändå ;) nästan alla klara iaf.
blev lite dressyrjobb med lite bominslag och det var första gången på länge jag red denna underbara varelse LadyMary såklart och idag så var hon väldigt skön att rida ! väldigt mjuk och fin i vissa lägen iaf men det gick riktigt bra. blev lite volter och skänkelvikningar sen så gjorde jag egna öppnor och så för att få till det där med bogarna och det blev bra vissa lägen iaf. men var riktigt skönt att komma tillbaks till henne igen,
sen så filmade linnéa lite under lektionen och även när jag gjorde min vanliga bakåtkullerbytta så dom lär nog snart vara här uppe ;) nu ska jag fortsätta s´kolla på H I G H  S C H OO L  M U S I C A L  3 :D

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlbeg-hästblogg & designare

fin blogg! =)

2012-01-18 @ 10:17:51
URL: http://karolinatahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0