3 ridpass

hemma nu efter ännu en lång dag i stallet , har blivit så denna vecka faktiskt , menmen jag klagar inte ;)
det blev ridning utav 3 hästar idag Matrisse,Lilleman och Russen. blev klättring med matrisse och det gick bättre än förra gången och på hemvägen så gick det betydligt myclet bättre då fick jag även lite hjälp också. så nu är mlet till nästa gång att börja som vi avsluta och det handlar om att jag måste bli lite bättre och bestämd men som sagt hon är en mycket speciell dam och man måste rida henne för att förstå.
RUSSEN:
fick bli en tur i paddocken med honom för att dom ska få jobba lite, och det gick faktiskt otroligt bra blev mycket travjobb och han gick som en klocka hela tiden as roligt när det går så bra ! en mycket härlig häst det där ! tränade även lite på galoppfattningar och han gjorde väldigt fina fattningar och han var även mycket mer fokuserad på att jobba istället för att springa och lyssnade otroligt bra på hjälperna också ! :)
LILLEMAN:
Blev paddocken för denna grabbens del också ! och det gick super med honom också fick även lite hjälp utav stina och då gick det mycket bättre , även han var mer fokuserad och jobbade istället för att studsa och springa ! kul när det går bra och i galoppen var han också riktigt fin ;) blev inte så långt ridpass då varken jag eller han orkade men tiden jag red gick bra ;)
även till salu kolla på hemsidan för mer info(bilden är länken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0