Bobby och Strawberry 18/1

Traven var väldigt bra ibörjan och jag kunde variera mellan kort och låg. Han var lite loj ett tag och tyckte det var allmänt jobbig så han protesterade lite men inte så farligt. Han orkade galoppera rätt bra i högervarvet idag och var jätte fin ett tag, vänster var mycket jobbigare och jag fick kämpa lite med.
Amanda hoppade upp och red ett tag medans jag red Strawberry. Amanda fick känna på hur det är att rida bobby på riktigt i ridhuset men massa bocksprång och sparkar. haha men hon kämpade på bra tycker jag :)


kände lite på jordgubbe idag så jag vet lite vad jag ska träna på i helgen och så. Kände mest på traven, och han var riktigt rolig att rida. fast hon var väldigt pigg och ville springa lite i traven. Men jag tyckte det gick bra iallfall :)
Bild på Strawberry fick de bli, och de är jag som är fotografen :)

Kommentarer
Postat av: Irma - topponys.blogg.se

Var med och tävla om en Kingsland crown mössa hos topponys.blogg.se i sammarbete med ryttarstugan.se!

Värde, 600:-

Läs mer : http://topponys.blogg.se/2012/january/bloggtavling-i-sammarbete-med-ryttarstugan.html#comment



2012-01-18 @ 21:11:55
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0