därför

förlåt för en dålig blogg och dålig uppdatering från min sida. jag verkligen inte haft tid till bloggen denna veckan, stallet har tagit tid och skolan har tagit mer tid. så därför har jag inte kunnat blogga.
Idag vet jag inte om jag hinner blogga så mycket heller, för jag ska åka occh köpa foder vid halv1 och sen ska jag köpa macdonalds mat och sen drar jag mig till stallet och käkar samt att jag ska rida dressyr i ridhuset sen har jag insläppet vid halv3 sen ska jag åka hem runt 3tiden och då ska jag duscha fixa mig och sen kommer Elin någongång till mig, för vi ska göra en grej som kommer komma ut på bloggen ikväll antagligen :)



Kommentarer
Postat av: william

fin bild:D



SV; naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "Red Apple" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-14 @ 11:38:05
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0