Gästbloggare

Hej allihopa! Jag heter Jackie Georgsson (jackiesliv.devote.se). Jag är 15 år och hoppryttare. Jag har just nu två D-ponnyer i stallet. Musse och Bibbi. Musse är min egna ponny som jag just nu tävlar upp till MsvB. Sen har jag Bibbi som är en ponny jag rider åt försäljning. Jag har bara haft henne i ungefär en månad så jag har inte hunnit tävla henne än.

Tidigare i min "ponnykarriär" så har jag tävlat totalt 7 SM än så länge och har mängder med placeringar och vinster i de högsta klasserna. Jag har även 7 SM placeringar - 2 med min gamla B-ponny Owen Roe och 5 med min gamla C-ponny Ballyhar King. Med Harry (Ballyhar King) tog jag guld på SM i Grevagården. Det var en upplevelse jag aldrig kommer glömma och den dagen jag fick rida i täten med guldmedaljen runt halsen på ärevarvet på SM var den bästa dagen i mitt liv hitintills!



Jag och Harry på prisutdelningen på SM!

Det var allt från mig!
Ha det bra!
/Jackie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0