RIDPASS 20120104

red ju bobby idag , skulle vara ett rejält dressyrpass och till en början  skritten så var han väldigt trevlig lite stelt men det är ju det alltid i början men sen så släppte det i traven var det lite värre väldigt seg fast det har han alltid varit iaf när jag ridit honom så det var det jag tänkte jobba mest med. men efter ett tag när jag började ställa krav på honom så gillade han inte alls mejj och började sparka och bocka och greja så där stod vi ett tag i ridhuset men vissa stunder var riktigt bra ! galoppen var oxå bra till en del även där stanna han och bocka och sparka så skulle man räkna ihop hur mycket han bocka och sparka och hur mycket jag red under dom 40 minutrarna skulle det vara såhär ungefär, bråka: 30min och ridning :10 min.  ni ser ju lite på filmen här nedanför ;) men annars så var ridpasset helt okej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0