RIDPASS x2

som sagt så red jag 2 idag med fast denna gången Matrisse och Lillemann , det gick bra med båda och det var första gången jag satt på Matrisse så hade inte allt för stora krav på mejj eftersom hon är väääldigt speciell man kan säga att hon ''väljer'' sin ryttare och hamnar man i bråk med henne så är man nästan så gott som körd. men vi red ner till sjön och på ditvägen så gick det åt pipsvängen llr ahh inte riktigt stum som bara den men sen på hemvägen då jag fatta hur jag skulle göra så gick det toppen och när hon väl gick stadigt så säger jag bara shiiiiit vilka steg så stora och fjädriga så man nästan flög upp ur sadeln jaa riktigt härlig var hon då alltså ! och var är en ridtur utan lite bockningar ?? inte så mycket lite sådana fick man även känna på och jag kan säga att dom INTE var små haha fast det var kul ! så hoppas att det blir fler gånger !
och lillemann då ja det var ett tag sen jag red honom men det gick bra väldigt pigg och glad så där var det inga problem galopperade lite också och det gick också bra allt utan bockningar (riktigt skönt!)
matrisse foto:http://pilagarden.se/index.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0