Russen+Bamse 20120105

tjenas ! gick in och kolla statistiken och glad blir man utav att se den ! så roligt när det går åt det hållet ;)
men iaf så red jag ju idag också , det blev 2 stycken idag med , fast det är alltid lika roligt, det blev Russen och Bamse idag med. det blev en skogstur med Russen och sara, fick även bli en liten snabbis då hästarna skulle ha mat vid 3 och vi red ut 2 ;) meniaf så skötte han sig rätt bra llr lite bockningar och sådana dumheter gjorde han sen var han rätt pigg fast han har ju inte gått på 2 dagar heller så det är inte så konstigt , så under den rundan försökte jag bara hålla mejj kvar !
Bamse gick lite bättre red honom i paddocken då det inte fanns ngn att rida ut med, men det gick faktiskt oerhört bra han lyssnade myyyycket bättre på mejj och inte allt runtomkring visst det var lite som distraherade såsom tunnor och bokstäver på staketet.... men han kändes väldigt fin och mjuk i båda sidor  och var lätt att forma och arbeta med. det blev mycket travarbete då jag kände att det behövdes och att jag ville få igenom det jag krävde kan ju inte kräva för mycket eftersom han är 2½ (tror jag)  och en del bocksprång fick man från hans sida också ... men det räknade jag med sen så kom det en bil och strålkastarna var jättefarliga så då körde han bockserie där med ;) annars gick det bra får se hur det går imorrn med .
bamse till höger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0