Såhär kommer det bli ett tag

börjar skolan imorgon och det innebär, läxor, mindre tid i stallet, mindre tid till kompisarna och annat kul, mindre bloggning. Jag kommer inte uppdatera under skoltiden om jag inte har suuperduper tråkigt som jag ofta har men . . .
Bloggen kommer komma i tredje hand nu ett tag, Skolan först sen hästen och sist bloggen. Men hoppas verkligen ni förstår för jag vill verkligen komma in på den linjen jag vill och då krävs det mer av mig och så.

Men bloggen kommer ändå bli uppdaterad varje dag. Några tidinställda görs varje helg och kommer upp under veckorna som kommer.

Jag ska verkligen satsa och ha kul med ponnyn den tiden som är kvar nu. Ska komma ut på fler tävlingar och försöka stara en Lb klass eller 1m på clear round vi får se vad jag hinner. har lite tävlingar på G eller ah än så länge 2 lokala och 1 payandjump. Både på hemmaplan och ute. Ska ha ett riktigt jävla bra år och satsa och göra det jag verkligen vill! Ha roligt verkligen, ponnuyn och jag ska ha roligt. inget bråk med honom och ut och galoppera mycket nu i snön.




Kommentarer
Postat av: Läser eran blogg varje dag ;) <3 (Ni är bäst <3)

Heej skulle inte du kunna skiriva om dina planer på gymnasium och vad du vill/ska gå och varför ? vore väldigt intressant att läsa ;)

2012-01-11 @ 16:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0