Stallet NEXT

Nu ska jag åka ut till min lille ponnyn. Idag blir det att känna igenom honom, öppna, sluta, galoppombyte och sånt där. Skirver om ridpasset när jag kommer hem :)

Imorgon är det hoppträning på morgonen. Och amanda ska fota mig och jag ska fota henne. Så nya bilder blir det imorgon iallafall. sen taggar jag tävling på söndag och jag ska vinna över Amanda i båda klasserna det är mitt mål och att han ska lyssna på mig och vi ska gå felfritt :)

Men ska åka ut till min ponny nu, 2 tidinställda kommer ut också medans jag är i stallet :)



Kommentarer
Postat av: Amanda - Teamponnyn

Hahaha, ditt mål, vad söt du är :') Nu blir jag ju ännu mer taggad att du inte ska uppnå just DET målet. NU JÄVLAR! :D :D :D

2012-01-05 @ 19:36:38
URL: http://teamponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0