Svar till Frågestunden

Annonym om Sista chansen till frågestunden !:
jag har en fråga!
vilken är din snyggaste kill kompis?
Elin : oojojj har en del så ganska svårt att välja ut bara 1 !
Linnéa: hemligt :D

Postat av: Felicia
hej!:)
1.vf bloggar inte julia längre?
2.hur gammal är azzi?
3.Vem tkr ni lär ut bäst utav linda och matilda?
http://feliciaawilhelmsson.blogg.se/
Elin:1  Hon uppdaterade nästan aldrig , så då bestämde vi båda 2 att de inte var ngn idé ;)
3, båda är lika bra på sitt egna sätt, förstår vad båda menar så säger  båda 2
Linnéa: 1.som elin skrev.
2.azzi är född -98
3.båda två

Postat av: Felicia
hej igen hehe ja kom på en till fråga;)
hur många läsare har ni per dag?:)<3
 http://feliciaawilhelmsson.blogg.se/
Elin&Linnéa: de varierar men de brukar vara ** som standard och sedan höjs de för varje dag vilket vi älskar !

Postat av: Patricia
varför började ni rida? och när?
tävlar ni? och vilka grenar och klasser då?
Hur gamla är ni?
Vilka bloggar läser ni och varför?
Elin : De var min farmor som fick mejj att börja eftersom hon fick med mejj på en knatteridning vilket jag tyckte var jättekul ! sen när vi flytta hit så har jag fortsatt vilket jag inte ångrar ! hhhmm ja va runt 5-6 år när jag börja ;)
 Jaapp jag tävlar , hoppning & dressyr på den senaste tiden har jag hållt på en del dressyr med placeringar , har tyckt att de har blivit mycket roligare och till höst hoppas jag de blir ännu mer , och nästa år ska jag även starta i terräng vilket ska bli både roligt och spännande !
 jag är 16 , För de mesta läser jag nicholai's blogg och även kissies tycker att dom är mest intressanta och uppdaterar bra  de är väll därför antar jag ;)

Linnéa: 4-6år gammal var jag och började rida på MRK.
Ja självklart, hoppning mest då jag tycker att dressyr är tråkigt.
15
Masser, men den bästa är Carros !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0